Meest gestelde vragen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U moet een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen. Dit kunt u eenvoudig aanvragen door hier te klikken.
Koopt u niet zakelijk? Dan verwijzen we u graag door naar www.veters.nl.

Nadat u ingelogd bent. Kunt u nu de prijzen zien en uw winkelwagen vullen en bestellen. Kies de veters die u wilt, kies de kleur en maat en klik dan gewoon op "in winkelwagen". Zodra je winkelwagen vol is, klikt u op "Bestel deze artikelen" en voltooit u de aankoop.

Heb ik een account nodig om te bestellen?
Ja, u moet een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen. Dit kunt u eenvoudig aanvragen door hier te klikken.
We controleren dan eerst of alles goed is ingevuld en u aan de voorwaarden voldoet, daarna ontvangt u een mail met uw login gegevens en verdere informatie en tips. Koopt u niet zakelijk? Dan verwijzen we u graag door naar www.veters.nl.

Is er een minimale bestelhoeveelheid?
Ja, wij hanteren een minimum orderbedrag van €20,-
Krijg ik korting als ik grotere hoeveelheden koop?
U kunt bij ons iedere(!) lengte vanaf 3 paar bestellen. Bij 5 paar krijgt u automatisch een lagere prijs. Wilt u grotere hoeveelheden afnemen? Neem contact met ons op!
Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelling correct heb geplaatst?
U krijgt van ons altijd een bevestigingsmail. Mocht dit na 1 uur nog steeds niet ontvangen zijn? Neem contact met ons op.
Waar kan ik mijn bestellingen bekijken?
Als u ingelogd bent kunt u bij ''Account gegevens'' uw orders en facturen inzien.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als u een bestelling geplaatst heeft krijgt u via de mail een bevestiging. Controleer deze goed en mocht er toch iets fout besteld zijn, laat het ons z.s.m weten dan kunnen we dit aanpassen. Is uw order al klaar gemaakt? Aangezien we 99% van alle veters op maat maken kunnen wij het dan helaas niet annuleren of wijzigen.
Zijn mijn veters op voorraad?
We proberen alles voldoende op voorraad te hebben en dit zo goed mogelijk ook bij te houden. Mocht het toch gebeuren dat we door iets geschoten zijn zullen wij altijd contact met u opnemen.

Hoe kan ik betalen?
U heeft de mogelijkheid om bij ons op rekening te betalen. Maar ook iDeal en Bankcontact behoren tot de mogelijkheden.
Hoe kan ik een factuur krijgen?
Als u ingelogd bent kunt u bij ''Account gegevens'' uw facturen en orders inzien.

Wat zijn de verzendkosten?
Alle orders boven €150,- betaald u geen verzendkosten. Daaronder betaald u voor leveringen binnen Nederland €7,50*
*Voor specifieke landen en prijzen verwijs ik graag door naar de algemene voorwaarden

Hoe lang is de levertijd?
We willen uw order altijd zo snel mogelijk verwerken, verpakken en opsturen. Normaal gezien is dit altijd binnen 1 á 2 werkdagen.
Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment kunt u kiezen voor: Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittannië. Staat uw land van voorkeur er niet bij? Neem contact met ons op!
Welke verzendservice gebruiken jullie?
Wij geven al onze pakketten mee met PostNL.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we uw order klaar gemaakt hebben voor verzending. Ontvangt u via de mail een tracking nummer om zo uw pakketje in de gaten te kunnen houden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra we uw order klaar gemaakt hebben voor verzending. Ontvangt u via de mail een tracking nummer om zo uw pakketje in de gaten te kunnen houden.

Kan ik veters terug sturen of omruilen?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeemkomst te herroepen.
Uitsluiting: Op maat gemaakte artikelen kunnen niet retour gezonden of geruild worden.

Binnen welk termijn kan ik veters terug sturen?
Neem eerst contact met ons op of uw veters retour gestuurd kunnen worden want: op maat gemaakte artikelen kunnen niet retour gezonden of geruild worden.
Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u de veters terug sturen.

Hoe lang duurt het verwerken van de retouren?
Zodra we uw retour ontvangen hebben, zullen wij dit z.s.m. verwerken. Dit gebeurt meestal binnen 1-3 werkdagen.
Naar welk adres kan ik goederen terug sturen?
Vetergroothandel.nl
T.a.v. afdeling retouren
Smalle zijde 5 - B1
3903LL Veenendaal


Hoe kan ik me bij jullie aanmelden?
Dit kunt u eenvoudig aanvragen door hier te klikken. We controleren dan eerst of alles goed is ingevuld en u aan de voorwaarden voldoet, daarna ontvangt u een mail met uw login gegevens en verdere informatie en tips.
Koopt u niet zakelijk? Dan verwijzen we u graag door naar www.veters.nl.

Worden mijn data en gegvens door gegeven
Nee, Wij gebruiken uw data puur en alleen om met u te kunnen communiceren en uw bestellingen te kunnen verwerken. Als u zich aanmeld voor de nieuwsbrief ontvangt u een paar keer per jaar een mailtje met wat tips en producten om in de gaten te houden.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Dit kunt u eenvoudig doen door in te loggen in uw account gegevens en op ''Mijn gegevens'' te klikken en dan onderaan de pagina staat: wijzig wachtwoord.
Kan ik mijn gegvens wijzigen?
Dit kunt u eenvoudig doen door in te loggen in uw account gegevens en op ''Mijn gegevens'' te klikken
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Spijtig om te horen dat u uw account wilt laten verwijderen. U kunt contact met ons opnemen en we zullen uw account deactiveren.
Geen antwoord op uw vraag?!
Staat uw vraag hierboven niet tussen dan kunt u ons altijd bereiken via

info@vetergroothandel.nl
030-231-3755
06-45512652
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Let op!

 
Vanwege onze verhuizing naar een groter pand, duurt de levertijd langer dan dat u van ons gewend bent.
Bedankt voor uw begrip!